• (Android) Primitive Brothers : Endless Evolution kod permata yang tidak terhingga

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Primitive Brothers : Endless Evolution ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Primitive Brothers : Endless Evolution IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ kod permata yang tidak terhingga ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Primitive Brothers : Endless Evolution 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Terus menyebut "Alat AutoClicker dikesan" dan menutup apl, tetapi saya tidak mempunyai autokliker dipasang pada telefon saya, semakan akan kekal pada 1 bintang sehingga ralat ini dibetulkan.

    Naik Taraf 4* Kemajuan 5* F2p lwn p2w 1*

    Permainan yang menyeronokkan tidak akan meninggalkan saya sendirian melihat penilaian

    Permainan yang sangat menyeronokkan tetapi anda meminta saya untuk menilai anda suka 12 kali ia menjadi sangat menyenangkan

    Saya tidak suka keperluan untuk mengetik

    Saya suka permainan ini. Saya suka gaya yang saya suka rupa dan saya suka bermain permainan itu

    Tahu apa yang? Ingin maklum balas saya, saya bermain lebih daripada 5minit saya dapat perkara ini, hey anda suka permainan kami? Suka permainan kami? Suka permainan kami? Di sini, saya akan meninggalkan anda ulasan ini. Bermain selama 30 minit dan anda mendapat 5 gesaan untuk menyemak permainan ini. Kemudian sebaik sahaja anda sampai ke tingkat 1500, anda mencapai PAYWALL YANG BESAR, iaitu, jika anda sampai sejauh itu dahulu. Hampir mustahil untuk sampai ke mana-mana tanpa menonton iklan demi iklan demi iklan. Anda perlu menonton lebih banyak iklan kemudian bermain permainan untuk ke mana-mana sahaja, iaitu, melainkan anda membeli$$

    Bukan permainan terbiar sebenarnya. Anda perlu membayar untuk menjadikannya klik untuk anda jika tidak, anda mengetik sepanjang masa. Juga, ia sangat berulang. Satu-satunya perkara yang baik tentang permainan ini ialah mereka menyediakan banyak mata wang permainan. Tetapi untuk sebahagian besar saya tidak akan mengesyorkan.

    Terdapat beberapa pepijat, seperti pemberitahuan titik merah pada menu apabila nampaknya tidak ada sesuatu yang baharu, tetapi selain itu ia adalah permainan yang menarik dan ketagihan. Syabas


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :